IBXL

dIn BruXelLes

Cu bunicii

Nu am vrut sa las neconsemnata vizita bunicilor mei in Bxl.

78 respectiv 82 de ani, prima oara cu avionul pentru bunica-mea, si zau ca le doresc tuturor “instrainatilor” asa vizitatori entuziasti… Ei au venit sa ne vada, sa vorbim mai pe indelete decat la telefon, “nu trebuie sa vizitam mare lucru”, insa tot am punctat centrul Bruxellesului, Atomium si pavilionul chinezesc, Bruges, Marea Nordului si pepiniera de la noi din oras 🙂

IMG_2915

 

IMG_2908

 

IMG_2900

Au fost niste zile minunate, ma bucur de tot ce s-au bucurat sa vada si cred ca nu e singura data cand ne vor vizita. Bunica-mea cel putin e dornica de a mai merge cu avionul 🙂

 

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

