IBXL

dIn BruXelLes

Muzica italiana de V Day

Am fost aseara la un concert de muzica italiana folk/populara, de dragoste si de politica. Un fel de Ada Milea, teatral … Desi am inteles doar vo 30% din ce se zicea poetul, m-am simtit mai bine decat la Ting Tings unde stiam pe de rost cuvintele. O sala mica, de oameni bine (cu tricoul de Hard Rock Cafe cred ca am fost cel mai underdessed). In asteptarea concertului am stat la masa cu doi argentinieni trecuti de 50 de ani. Ne-au mai dat doua ponturi de iesit prin cartierul ala, niste cafenele care organizeaza dezbateri si poezii… “Nivel inalt” zic ei… Gata, declar razboi statului in casa! Doamna e profesoara de tango… Am luat o carte de vizita, presimt ca o sa ii dam tarcoale in curand. A fost de Valentine’s fara sa ne propunem sa facem ceva cu aceasta sarbatoare. Dar cred ca a fost totusi un mod decent de a nu sta in casa de 14 feb. Theatre Poeme in Saint Gilles… tinem minte adresa.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Muzica italiana de V Day

  1. Carmen on said:

    Deci pana la urma “love is in the air” (si) de Valentines Day?

    • Cristi on said:

      A fost o coincidenta ca a fost de Valentines Day. 🙂 Dar love is in the air tot timpu in casa noastra. Sper ca ai simtit 🙂
      Of, ca am dat crema de masaj tantric pe tastatura… Oare cu ce s-o duce? :))

Leave a Reply

