IBXL

dIn BruXelLes

India – Ranthambore Park

Nu am stat mult in hoteluri insa nu am vazut niciunul unde sa iti ghiceasca gandurile. De la “ce bun ar fi un ceai”, pana la “mi-e foame, oare cand e cina”, pentru ca doua minute mai tarziu sa iti aduca (nu sa te intrebe) un ceai masala ori sa iti zica de cina ca e gata… Suntem cazati foarte aproape de parcul national Ranthambore, faimos pentru cei peste 40 de tigri din el.
Am mers intr-un safari de privit animalele, care s-a dovedit a fi unul din putinele tzepe din India. Adica am platit extra pentru ca nu mai erau locuri initial, iar in loc de animale, am avut parte de un offroad incolo si incoace printr-un teren foarte arid…

IMG_1748

Ca sa fiu corect, mentionez ca am vazut o antilopa mascul mare, niste caprioare, maimute si un paun. De la canadienii din jeepul nostru, care facusera un tur de dimineata, in alta zona a parcului, am aflat ca sunt drumuri ca lumea si drumuri mai second hand… Insa alea ca lumea sunt sold out de mult. Ei fusesera intr-un asemenea tur de dimineata si au vazut sute de animale. Oh well… Cand i-am spus asta agentului nostru ne-a zis ca drumul pe care mergem e tras la sorti 🙂 Ca niste turisti in general norocosi, as vrea sa vad si io calculatoru ala.

Oh well… Daca va aventurati prin zona, cereti sa fiti plimbati prin Trail 4.

Mai jos, o urma de laba de tigru….

Urma de tigru

IMG_1719O pasare Kingfisher…

IMG_1786

IMG_1762
Azi mergem spre Jaipur unde stam doua zile.

La multi ani cititorilor!

Single Post Navigation

Leave a Reply

