IBXL

dIn BruXelLes

Las Vegas … gata de intoarcere

Mi s-a terminat conferinta la Las Vegas. A fost foarte informativa, cu o gramada de informatii “aruncate” catre public, am fost stors dupa patru zile de “uite ce va pregateste Microsoft”. Pentru cei interesati, Microsoft se concentreaza tare de tot pe ideea de cloud, programe instalate si accesate de pe web unde ei au accesul liber sa faca updateuri, bug-fixing si unde lumea sa aiba acces la ultimele versiuni ale programelor, cu minimul de efort din partea end-userului.

Pe de alta parte, chestii mai putin tehnice:

Am fost 10.000 de oameni, am avut parte de organizare impecabila, haleala de foarte foarte buna calitate, speakeri asa si asa…

In prima seara am fost la un club blues unde numa blues nu s-a pus dar ne-am distrat. Gangam Style a fost piesa de rezistenta.

A doua seara am fost la concert cu Bon Jovi organizat pe plaja hotelului unde se tinea conferinta. Cu bufet si all-you-can-drink , focuri de artificii…A fost cea mai faina locatie de petrecere pe care am vazut-o. Concertul s-a terminat devreme si a fost fain doar din cauza unor bacardi. Imi place mult Bon Jovi, dar a cantat cam in retragere. Am continuat insa intr-un bar-club al hotelului – very nice.

Serile in Las Vegas nu ai cum sa te plictisesti daca iesi pe strada. O sa las pozele sa curga in sensul asta. In poze apare mai frecvent un coleg cu care am fost la conferinta… Pe fetele alea nu le cunosc πŸ™‚

In ultima seara am mers la un show de-al Cirque du Soleil, la recomandarea sefului. Zumanity. A fost ceva ce n-am mai vazut pe o scena. Un show cu acrobatii, umor erotic si spectacol, toate intr-o culoare sexy. Youtubu de mai jos e o prezentare usor exagerata, nu am simtit chiar stropii din video din paharul ala cu apa, dar a fost pe aproape.

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Las Vegas … gata de intoarcere

  1. Brutus on said:

    Eu am vazut in pozele astea doar cladiri chicioase, fete goale si un G. obosit… sper ca nu de la conferinta πŸ™‚

    • Cristi on said:

      Cladiri chicioase sunt, dar e ca la DisneyLand cred… Iti iau ochii… Apoi nu stiu daca arat obosit, cre ca tre sa imi reinnoiesc botoxu. πŸ™‚

Leave a Reply

