IBXL

dIn BruXelLes

SharePoint Conference 2012 in Las Vegas – Ziua -1

Am ajuns in Las Vegas, cu ocazia unei conferinte imense SharePoint. Acasa stiam ca merg la o conferinta, insa ieri am realizat ca azi voi fi intr-o sala cu 10.000 de oameni cu urechile ciulite la diferiti directori Microsoft…

Las Vegasu e calm si sobru. NOT šŸ™‚

Ne-am plimbat (sunt cu un coleg) pe Strip – strada cu hotele – in prima seara cand am ajuns, dupa 16 ore de zbor… Am zis doar sa ne dezmortim picioarele de atata stat. In realitate am petrecut vreo 4 ore doar mergand, cu Margarita in mana, cu gaturile rasucite la diferitele constructii artificiale, dar al dracu de aratoase.

America, asa cum o stiam… cu masini multe si urate, cu un alt nivel de grasi… Mi-era dor de America, de la experienta din 2006… Cu caldurosul lor ‘How u doin , are you ok’ la receptia hotelului ori in magazine si restaurante, cu mancarurile lor dulci (sorry, mie imi plac) si cu acelasi gust de care mi-am amintit dupa 6 ani.

Azi incepe conferinta, ieri am fost la un training pre-conference. Trainingul a fost foarte reusit, cu un speaker expert in Business Intelligence, consultant in Data Mining (pentru interesati) care isi petrece timpul organizand mese rotunde si conferinte cu CIO din diferite companii intrebandu-i de nevoile lor de B.I. si raportand apoi la Microsoft pentru imbunatatirea produselor. Tipul are parte si de insighturi din productia diferitelor produse, asa ca multe din afirmatiile de ieri erau precedate de “Hmmm… n-ar trebui sa va zic asta dar…” sau “Microsoft va anunta ca in curand (si cand zic ei in curand inseamna ca e in acelasi an fiscal) vor scoate un program…”

Pentru piscotarul din mine, raportez ca se mananca si se bea regeste in diferitele pauze de la conferinta.

Revin cu impresii zilele astea…

Single Post Navigation

2 thoughts on “SharePoint Conference 2012 in Las Vegas – Ziua -1

  1. Brutus on said:

    Vad ca te-ai oprit brusc dupa ziua I :-)) Sper ca nu ai abuzat de piscoturi prin pauze! Astept impresiile finale!

    • Cristi on said:

      Am scris si despre continuare insa astept sa uploadez pozele pe picasa. Si contul meu actual si-a atins limita de 1GB… šŸ™‚

Leave a Reply

