IBXL

dIn BruXelLes

India

Impartasesc si in jurnalul ibxl aici de fata, entuziasmul ultimei achizitii de bilet de avion. India. New Delhi, Jaipur, Agra, poate Goa, vedem cum tratam cu bugetul.

In vizita la Anca, o sa fie cu siguranta cea mai extrema calatorie pe care am facut-o. Cea mai la est in orice caz. Incep sa colectez ponturi, sfaturi, indicii… nu va sfiiti.

Pana acum remarcile sunt ‘Uaaa’, ‘Acolo pute ‘, ‘E mizerie, e gandaci’… Ia sa vedem cum putem face o calatorie frumoasa cu premisele astea 🙂

Si ia sa vedem de ce zice reclama de la CNN Incredible India…

Vaccinurile incep miercuri 🙂

Single Post Navigation

8 thoughts on “India

  1. danaMili on said:

    Superrr o sa fie superb!!! Eu ma indrept se pare mai spre vest…in decembrie am ales Cuba, sa vedem ce iese.

  2. Uau. E unul din visele mele Cuba. Sper sa fie asa de fain precum suna!

  3. Brutus on said:

    O sa fie fain!!! Astea sunt genuri de calatorii de unde te intorci cu mult mai mult decat un aparat plin de poze. Astea lasa urme 🙂

    Ar trebui sa ne vedem toti dupa ce ne intoarcem si sa facem un workshop despre colturile lumii pe care le-am vazut: Cuba-NZ via India :-)))

  4. Marius on said:

    Ma bag si eu la workshop. Pe 29 noiembrie plecam in Istanbul. Ma primiti :P?

  5. Cristi on said:

    Io zic ca primim 🙂

  6. dana mili on said:

    Tocmai am ratat o deplasare cu firma in India din cauza vizei, indienii nu glumesc cu cele 7 zile necesare obtinerii vizei. A trebuit deci sa dau cancel la un hotel de 5 stele din Bangalore si la un zbor cu Air France! Cu viza in buzunar…sper pentru o data viitoare 🙂

    • Cristi on said:

      Imi pare rau insa ca nu ai reusit sa pleci de data asta…
      Mersi ca mi-ai zis. Eu aveam atitudinea : “Cum sa nu ne-o dea, o sa ne si multumeasca… ” Dar o sa ma grabesc sa o fac maine. Mai avem fix o luna.

  7. dana mili on said:

    Pai si mie mi-o dau dar prea tarziu. Sa mergeti din timp ca pana la urma v-o da dar sa fie timp de corectari de acte etc. Bafta!

Leave a Reply

