IBXL

dIn BruXelLes

Bruxelles, ma belle

De unde sare norocu si situatia …
Sunt abonat la blogul unei tipe din USA expat in Bruxelles… Si da tipa tot soiul de ponturi faine despre oras. Ieri a facut un concurs, soldat cu invitatii la un concert privat intr-un loc inedit.

Am castigat si azi deci … front seats, baby.

Revin cu un Later edit despre cum a fost, plus poze facute cu iPhonu. Daca stiam, imi luam camera cu mine.

————–

No, si am fost si la concert. A fost exact cum m-am asteptat, o surpriza placuta intr-un loc impresionant.

Intr-un decor de teatru vechi de 400 de ani, distrus aproape total si refacut, am stat pe jos, pe pernute, vreo 100 de oameni. Practic a fost concertul unor belgieni din Leuven, Isbells,iar in “deschidere”, un francez care nu canta rau, dar e mai necunoscut belgienilor. Eu nu ii stiam nici pe Isbells, dar bag seama ca-s o mica mandrie locala. In orice caz, cu niste sute de mii de vizite pe YouTube, cred ca doar eu sunt un ignorant in ce ii priveste.

Mai jos, o filmare cu aifonu, calitate slaba a sunetului, da va prindeti voi de atmosfera.

Oamenii au cantat foarte fain, extrem de talentati, au schimbat la instrumente de am ametit. O muzica mai degraba interioara, cred ca ar fi grozav sa faca (daca nu fac deja) muzica de film. Chapeau!

PS1:A fost o seara misto din ciclul Bruxelles – ma belle (asa se numeste organizatia care se ocupa cu astfel de evenimente). O sa devin abonat!

PS2: Cele mai faine iesiri sunt alea de marti seara. Ca vineri si sambata, toata lumea iese. 🙂

 

Single Post Navigation

One thought on “Bruxelles, ma belle

  1. Glad you had a good time! 🙂

Leave a Reply

