IBXL

dIn BruXelLes

Braineri

Ca sa fim intelesi: weekendul asta ne mutam. Nu ne vom mai numi capitalisti, ci provinciali sau Brainiaci sau Braineri. Caci de la 1 Septembrie, vom locui in linistita resedinta din Braine-le-comte.

Trecem deci la alt nivel. Deja vedem diferente, dimineata nu ne mai trezim pe zgomot de ambulanta ori tramvaiuri urbane, ci pe liniste de nimic. Apoi zilele trecute am fost cu treburi la primarie. Oameni zambareti, rabdatori, sa traiasca si sa ramana asa!

La noi pe strada jumate din case au portile deschise. Fizic. Lumea sta in usa ca Moromete care privea peste gard. Ca la tara.

Si ca sa nu se aibe impresia ca stam intr-un colt uitat, pe 7-8 septembrie e un ditamai festivalul de rock cu nume francofone din care eu cunosc cam juma de lista. Om da o tura 🙂 Apoi in posta am primit un fluturas cu activitatile sportive din oras. Am crezut ca e vorba de tot judetul, insa e doar in oraselul nostru. Orice sport, you-name-it, se face. Deci nu mai avem scuze 🙂

Voi continua cronica… duminica vine camionul si cu el pleaca patul, dulapuri si alte mobile. Braine, pazea ca venim!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Braineri

  1. Am fost zilele trecute spre Campulung plecand din Targoviste si am stat o noapte intr-o comuna aproape de munte. Pana nu a trecut un tractor pe ulita nu am putut adormi…. mare problema cu linistea asta pt oraseni…..

  2. Marius si Raluca on said:

    Spor cu mutatul si sa va bucurati de noua casuta.

Leave a Reply

