IBXL

dIn BruXelLes

Californi-action

Am inceput biografia lui Steve Jobs si imaginea mea despre California incepe sa dospeasca din ce in ce mai mult. Dupa ce am stat o luna in 2006, cu vizite intense la obiectivele locului, am ramas impresionat, insa dezumflat de cat de dependent esti de masina. Mi-a ramas de vazut San Francisco.

Citind deci despre Steve Jobs si anii de inceput al Silicon Valley, cu inceputurile Hewlett Packard, Polaroid, Intel etc, incep sa il vad ca pe un laborator minunat unde a inceput sa se scrie ceea ce mancam noi acum pe paine. Totul “designed in California”, pe 60 de kilometri intre Palo Alto si San Jose… Mi-a ramas de vazut San Francisco.

Si inca o mostra din laboratorul de tehnologie mai jos. Un discurs TED al unui tip implicat intr-o gramada de experimente care sustine ca secolul 21 este cel al interfetelor. Date si felul cum prezinti datele. Si ceea ce faci cu datele ca sa aiba un impact. Web-ul e acum social (bleah, prea folosit cuvantul asta) si al infographics-urilor. Va fi (daca nu este deja) al continutului video. Tipul de mai jos a inteles toate astea si se joaca cu datele intr-un fel foarte creativ. Mi-a placut foarte tare videoclipul pentru Johnny Cash facut din cate un frame desenat de fani. Si inca si mai si fusion-ul de browsing, search engine si video/muzica din finalul prezentarii.

E despre cum sa angrenezi o gramada eterogena ca sa creezi un intreg artistic. Dati clic doar… E despre viitor.

Single Post Navigation

One thought on “Californi-action

  1. Pingback: Skrillex « IBXL

Leave a Reply

