IBXL

dIn BruXelLes

Cum am regasit Romania

Recent intors dupa 3 zile in RO.

Cum am gasit Romania…

Cu mare drag sa imi regasesc prietenii
Cu un oarecare jetlag in a gasi banii corecti in portofel de la trecerea euro-leu
Cu impresia ca ar trebui sa platesc mai putin pt ce cumpar (poate pentru ca sunt un pic zgarcit si preturile par mai mari in lei)
Cu un Fagaras curat, frumos, dar cu prea multi tigani
Cu trenuri bune (nu si legaturile Sibiului cu tara)
Cu vanzatoare triste si fara cea mai mica idee despre cum ar trebui sa vorbeasca cu clientul (testat in multe magazine din doua orase)
Cu dor de pufuleti, napolitane JOE si biscuiti de ovaz moldovenesti
Cu wireless gratuit
Cu taximetristi corecti cu turistii!!! Testat in Fagaras si Sibiu…
Cu emisiuni de rahat la tv. Si mai de rahat fata de ce imi aminteam. Mai putin prezenta HBO in grila.
Cu tzepari care suna la oameni ca au castigat la tombole la care nu au participat (care erau sansele sa nimeresc peste unul in singura zi in care am stat langa telefonul fix de acasa)
Cu afise electorale patetice

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Cum am regasit Romania

  1. Si?Si? Atat?Asteptam ceva mai mult…o parere mai completa! Eu, dupa juma de an departe de casa, parca am si uitat de ce am vrut sa plec :D. Incerca sa-mi aduc aminte ce ma enerva atat de rau, dar nu prea reusesc :D. Sunt curioasa cum o sa fie prima reintoarcere in tara.:D

  2. Brutus on said:

    Ce intelegi printr-o parere mai completa? 🙂 Treaba asta e atat de relativa, fiecare simte diferit. Pentru mine conteaza doar cei dragi si apropiati, nimic mai mult! Nu ma mai intereseaza nimic, nici nu mai am putere si nici de ce sa ma revolt. Cu fiecare an ce trece mi-e tot mai dor de mancare si munti. Dar asta poate si pt ca stau intr-o tara fara munti si cu mancare proasta. 🙂

    Am scris si io despre asta mai detaliat, stii tu unde 🙂

    Prima ta reintoarcere va fi zbuciumata, ravasitoare, socanta si o vacanta extraordinar de faina!

Leave a Reply

