IBXL

dIn BruXelLes

Belgia la radio

Belgia – o tara de care se aude doar de bere si ciocolata. Da hai sa va prezint geografia tarii asteia mici prin ceea ce scoate ea la radio.

Cine stie sa ciuleasca urechile (la ce imi place mie de la ei), gaseste ce e mai jos: niste formatii care unele nu au iesit dintre frontierele de 3 judete ale Belgiei. Da’ merita god-damnit. Daca ascultati Radio ZU, nu o sa stiti probabil de ce.

Absynthe Minded (Gent)

Dan San (Liège)

Soundcloud

Gotye (Bruges via Australia) – hai ca asta e cunoscut

Selah Sue (Leuven)

dEUS (Antwerpen)

Ghinzu (Bruxelles)

Suarez (Mons)

Single Post Navigation

One thought on “Belgia la radio

  1. Brutus on said:

    Unele nume imi suna cunoscute, dar am sa le dau o ascultare la toate.

    Postul asta ma inspira sa scriu si eu despre trupele de metal de la mine din oras, difuzate si ele la radio si care strang demult stadioane pline in turneele lor prin toate colturile lumii 🙂

    Eu acum m-am obisnuit, dar la inceput mi se parea ciudat sa ascult muzica de calitate la radio, pt ca veneam din tara unde radiolul (99% dintre posturi) e acaparat de Ina si alte pitzi din clasa ei…

Leave a Reply

