IBXL

dIn BruXelLes

Teaser H4O

Dupa ce am revenit din Maroc nu m-am mai pus la tastatura blogului si ar cam fi cazul. Am vazut niste filme bune in ultima perioada (Artistul, Monsieur Lazhar) si niste filme proaste (Les infideles), apoi a inceput sa curga cu vesti mai putin bune, care sper sa fie ultimele pe anul asta.

Timpul trece repede si nu vreau sa treaca degeaba. Asa ca m-am pus sa pun la punct ideea unui nou proiect pe care vreau sa il pun pe picioare. Inca tre sa definesc detaliile dar am linia generala. Asa ca pentru moment, un teaser.
H40
Doreste cineva sa isi dea cu parerea despre ce e vorba? Sunt curios ce va inspira.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Teaser H4O

  1. danaMili on said:

    nu stiu absolut nimic de ceea ce vrei sa faci dar ce vad eu cand ma uit la poze:
    …cele mai cunoscute personaje de benzi desenate ; cele mai nerd-ish :)); deci e clar ceva de geeks; ITH4O = ceva vital pentru ITishti ; legatura H4O cu formula apei H2O doar ca la patrat :))…nu vreau sa ma umilesc mai mult :))…lumineaza-ne!
    Oricum cu o idee se incep toate, multa bafta!

    • Cristi on said:

      cald… cald… 🙂
      Inca tre sa imi mai definesc si eu din lucruri si sper curand revin cu o prezentare. Dar zici tu bine ca-i legat de geeksi si de formula apei :))

Leave a Reply

