IBXL

dIn BruXelLes

O seara de miercuri

Chestia de mai jos e absolut de interes personal. Cred ca o sa fie amuzant cand o sa recitesc blogul peste doi ani.

Azi l-am asistat pe Nico la operatiunea “mi-am uitat cheile in casa si m-am incuiat pe-afara, nevasta e la 2000 de km si singura dublura e in masina.” Am inceput pe la un 21:00 pe -7 grade. Dupa ce-am dat turul posibilitatilor am recurs la cea mai putin murdara: sunat la vecinul de la 1 poate ne lasa sa ne cataram pe o scara pentru a ajunge la etajul 2, ca sa spargem geamu si sa intram in bucatarie. Sunam la interfon, raspunde o doamna care nu intelege franceza (si sigur nici romana, dupa nume). Buuun, deci asta cu vecinu cade.
Eu venisem pregatit cu un ciocan in geanta, la indicatiile prietenului, ca sa ii spargem masina de unde va recupera dublura. Asa ca am luat ciocanu, Alina nu citi, si i-am tras (nu eu, Nico) doua la geamul mic din spate de la un Opel nou nout. Oamenii treceau, noi zambeam. “Nu furam nimic, e masina noastra” (nu a fost nevoie sa ne explicam nimanui, dar cam asta era situatia in cazul in care venea politia).
Ideea e ca dupa doua lovituri zdravene de ciocan, geamul nici nu s-a clintit. Ciocan Ikea, bun doar pentru cuie, nu sparge masini. Sau o fi calitatea germana de vina…

Mai apare un vecin cu o idee, sa ne jucam cu un umeras de-ala de sarma pe la portiera, poate face clic si se deschide, ca asa facea el cand lucra la depanari pentru masinile mai vechi. Needless to say, n-a mers.

Reintrati in scara blocului, vedem ca ajunge domnul de la 1. Buna seara, buna seara, nu ne lasati si pe noi la dvs pe terasa, ca sa urcam … Zis si facut. Tipu’, un foarte amabil pakistanez ne-a lasat sa intram, ne-a dat lanterna si-am putut purcede. Fara prea multe daune, am intrat in casa unde am consumat exact o sticla de Leffe (fiecare) si-o pizza cu extra topic de branza de capra.

Sa mor io ca asa s-a intamplat, domnule politai.

Single Post Navigation

Leave a Reply

