IBXL

dIn BruXelLes

Lille

Vineri am fost la Lille, unul din cele mai mari orase din Franta, aflat la o ora de Bruxelles. Inarmati cu o camera foto in loc de umbrela, am stat doar o ora prin centru pana sa ne fugareasca ploaia.

Ne-am pierdut voit printre strazile din centrul vechi, un pic medieval, foarte francez, magazinase mici, artizanale, ateliere de pictori si galerii de arta. In vechea bursa am dat peste o vanzare de carti si afise vechi. Nu am plecat cu mana goala 🙂

Ne-om reintoarce pentru o sedinta foto mai serioasa. Acum am avut doar iPhone-ul si e nedrept pentru cat potential are Lille-ul.

Poze, aici.

PS: efectul de poze vechi e ca sa redau atmosfera 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

