IBXL

dIn BruXelLes

Barbati care urasc femeile – cronica de film

M-am intors foarte entuziasmat de la un film grozav: Millenium – Barbati care urasc femeile.
Acum vreun an am citit cartea cu foarte mare interes, o poveste cu o enigma, nu zic politista, ci cu detectivi si cu un swedish twist. Asa ca la film m-am dus cu asteptari. Zic doar ca tipa carea joaca rolul lui Lisbeth e bestiala, Daniel Craig e si el pe acolo, dar sincer, rolul fetei te face sa sorbi cu zgomot fiecare scena in care apare.
Un film grozav, eu l-as asemana cu Tacerea mieilor. Aceeasi tensiune, roluri foarte bine jucate si o poveste care te tine legat de scaun 3 ore fara un pic. Recomand!
PS: Nu e un film la care te duci cu prietena sperand sa primesti ceva in seara aia. 🙂

Single Post Navigation

3 thoughts on “Barbati care urasc femeile – cronica de film

  1. Fain! Noi l-am vazut saptamana trecuta, dar varianta suedeza a filmului. O sa mergem si la asta, sa comparam 😀

  2. Pingback: Dragostea dureaza 3 ani – Cronica de film « IBXL

  3. Eu am vazut varianta suedeza si mi-a placut foarte mult. Sincer, chiar nu cred ca varianta americana poate fi mai buna. Dar sa vedem….

Leave a Reply

