IBXL

dIn BruXelLes

Capul lui Motoc si Rosia Montana

Auzi, e revolutie sau ce e?

Rev

(In Belgia s-a depus o cerere la primarie pentru o manifestare la ambasada. Astept detalii)

Nu, da intreb asa, uitandu-ma pe wallul Facebook la toate pozele alea fenomenale cu pancarte hazlii. Nu stiu care e atmosfera, nu reusesc sa imi dau seama daca e serioasa treaba, dar povestita pe retelele sociale arata cam asa:

– jos guvernu, sa vina altu (eu : cine pana mea e mai bun decat asta?)
– salvati Rosia Montana (eu : de acord, dar parca era vorba despre altceva)
– Chuck Norris e cu noi si alte glumite de genul
– vrem respect si salarii mari (corect)
– masti cu Anonymus

Mi se pare un caz tipic de “Capul lui Motoc vrem” din partea unui popor in general apatic (citez din presa). Revolutia asta are un lider si un program? Nu intreb ca si cand stiu ca n-ar avea. Dar eu n-am vizibilitate si vreau sa ma informez.

Succes si inspiratie celor din Piata!

Single Post Navigation

3 thoughts on “Capul lui Motoc si Rosia Montana

  1. Eu nu mai cintesc demult despre ce se intampla in ro, dau ignore la tot ce aduce a politica, frustrari balcanice si balacareli ca la usa cortului specifice romanului! DAR acum, cu “revolutia” asta am vrut sa citesc si eu un articol, sa vad o poza, nimic mai mult si am contstatat cu stupoare ca nu am de unde sa imi iau o informatie corecta! Ce e si mai trist e ca nu cred ca stiu bine nici aia care ies in piete…. E atat de trist totul, dar asa isi merita soarta toti!

  2. Salutare Cristi… Noroc cu FB am mai intrat pe blogu tau :))

    “- jos guvernu, sa vina altu (eu : cine pana mea e mai bun decat asta?)”
    Raspuns: “Această întrebare pur şi simplu nu se pune, e lipsită de sens.
    În democraţie, alegerile se fac pentru a reduce tensiunile negative acumulate în societate în timpul unei guvernări. De aceea, ele se organizează periodic sau înainte de termen, nu doar atunci când va fi apărut un partid sau un politician mesianic, pe placul tuturor, care să-i înlocuiască pe cei de la putere.”

    Uite aici un editorial bun care poate explica sau oferi rapsuns la unele intrebari: http://www.gandul.info/puterea-gandului/basescu-e-in-stare-de-orice-si-va-merge-pana-la-capat-9155665

    • Cristi on said:

      Imi place, e coerent raspunsul tau. Si cred ca alegerile se impun. SI o schimbare (iar) Cu optiunile am eu o problema.

Leave a Reply

