IBXL

dIn BruXelLes

20 12

La multi ani cititorilor. Blogul meu face 3 ani azi maine si ma trezesc din cand in cand citind din primele posturi. Parca e altcineva care scria… E asa de interesant sa vezi cum gandeai acum 3 ani, cand descopereai ceva total nou si, scuzati exagerarea, un inceput nou.

Anul Nou a venit fara sa ne intrebe daca suntem pregatiti si-o sa treaca tot asa, cred. Dar l-am sarbatorit cu oameni de bine, care din Suedia, care din Evere, care de garda a doua zi 😉 Si daca m-as lua dupa superstitii, n-am avut nici chiloti rosii, nici bani in buzunare, dar de prieteni sigur voi fi inconjurat in noul an.

Imi place sa incep Anul Nou cu planuri. Primele de anul asta se vor concretiza saptamana viitoare, cand ma inscriu la un curs de limba. Am de ales intre germana si flamanda. Inca lucrez la lista de pro si contra. Sugestii ? 🙂

Mi-am pus in cap ca la sfarsitul anului sa pot purta o conversatie de baza in amandoua limbile. Hai sa vedem ce iese.

Apoi mi-ar mai placea sa vad Londra anul asta. Dupa sau inainte de JO… vedem.

Si restul din mers. Ca din mers au venit si anul trecut.

Ne urez la toti un an nou interesant!

Single Post Navigation

2 thoughts on “20 12

  1. dana mili on said:

    La multi ani!!! citesc cu mai multa nostalgie blogul asta acum, nu inteleg de ce , au trecut totusi 3 ani de cand il urmaresc :).Sper ca anul asta sa ne aduca planuri implinite si oameni dragi alturi.

  2. La multi ani! Si la cat mai multe posturi!

Leave a Reply

