IBXL

dIn BruXelLes

Cincinal in campu muncii

Noiembrie pentru mine e luna unor mari checkpointuri.
Pe 13 noiembrie 2006 m-am angajat la firma unde inca lucrez, iar pe 28 Noiembrie 2008 am emigrat. Suntem in 18 si nu mi-am dat seama cand a trecut prima din aniversari. O sa sparg o sampanie cu prima ocazie, ca vorba aia, am trecut de punctul critic de 5 ani, cerut in CVuri ca sa te numesti senior (in programare). Sunt senior? Zic constient, nu. Pentru ca m-am oprit inainte. De un an ma indepartez de drumul de a ajunge un bun programator si o iau pe ala al programarii in Outlook si Excel. Recent am absolvit un curs de (initiere in) management de proiect, care a pus niste baze bune pentru ca proiectele pe care le voi conduce sa aibe sanse mari de reusita. Vom vedea. Eu am incredere.

Single Post Navigation

Leave a Reply

