IBXL

dIn BruXelLes

O greva de bun gust

Azi am fost in deplasare, langa Atomium. Langa cladirea in care lucram am prins o greva in plina desfasurare. La ce nu ma asteptam era ca baietii au pus muzica, de-asta dance alde Inna, deci nu ceva sindicalist, asa, de ridicat moralu… Si muzica era asa de tare incat in sala de sedinte era un pic ridicol tot ce faceam noi acolo…
Discursurile bilingve… Din cand in cand auzeai un lider de grup la portavoce:
– Dragi prieteni, dragi prieteni, nu mai putem astepta….

Apoi inca niste muzica, niste baloane sparte, distractie… La un moment dat se auzea un acordeon… Drecu, aproape iti parea rau ca n-ai si tu geaca rosie ca ei sa cobori sa te bucuri de petrecere….

Nu stiu cand s-a terminat insa la ora 12.30 cand am iesit din cladire, erau niste gusteri de-astia grevisti cu sandvisuri si cate un Jupiler (ursusu belgian). “Baiatu, baiatu, nu vrei un sandvis?” Eu ma uit, baietii aveau o gramada … ‘Ba bine ca nu..’ si am servit. Sandvis bun cu ton si salata. “Avem multe, de ce sa le risipim…”

Sa imi fie de bine. La greva urmatoare o sa ma aranjez sa retin si eu una doua scandari, din respect pentru mana care, eventual, ma hraneste 🙂

Single Post Navigation

One thought on “O greva de bun gust

  1. :)) eu credeam ca vrea sa-ti vanda.

Leave a Reply

