IBXL

dIn BruXelLes

Inca una si plecam

Ne-a vizitat Andrei weekendu trecut si l-am plimbat prin locuri frumoase, a zis el. In Bruges am prins o zi foarte faina, cu soare si chinezi multi. Am facut o plimbare cu barcuta (in sfarsit ceva nou la a ‘spea vizita in oraselul lu’ Gotye). Maestre, vezi acolo si da click pentru melodia aia de ti-am facut capul calendar… 🙂 Titlul postului e replica lu Andrei pe drumul de intoarcere, cu “Nikon”-ul in mana. Cred ca i-a placut ce a vazut 🙂

Apoi am ajuns la mare. La 15 km de Bruges… Oostende. Multa lume pe promenada. Plaja in reconstructie. Se punea nisip nou cred 🙂 Pescarusi grasi ca ratele, crescuti cu cartofi prajiti, un apus de soare de-ala de generic de Sunset beach si … cam atat nu prea multa ambianta de litoral. Deh, stil mai nordic de noiembrie. Nu tu sunet de hamsii ori miros de discoteca.

Duminica am fost la Spa, orasul si locul. A fost fain si relaxant. Insa ne-am intors pe o ceata densa de aveai impresia ca nu ai parasit hammam-ul.

Poze, cateva, nu multe, aici.

Single Post Navigation

Leave a Reply

