IBXL

dIn BruXelLes

Pasager deosebit de calator

Am devenit (obligat fortat de munca) un calator frecvent pe TGVul Bruxelles Paris. Il iau pe ala de 7:13 si inapoi pe cel de 18:25. Trenuri intre Paris si Bruxelles sunt din jumate in jumate de ora si durata drumului e de 1 ora si 20 minute.
Sunt fascinat de cat de pline sunt trenurile cu care merg. O data nu am mai avut loc decat la clasa 1 (sa nu se inteleaga gresit, eu nu am vrut, dar am fost obligat 🙂 ). Fauna e omogena: oameni care merg la sedinte. Costume. Exceluri. De exemplu, in fata mea doamna tocmai a terminat un proces verbal de sedinta cu privire la bugetul unui proiect, iar in dreapta mea, un tip raspunde la mailuri pe BlackBerry.
E diferita treaba fata de situatia din tramvaiul 81. Mult mai plictisitor.

PS: (fara niciun apropo) A intarziat o data trenul o juma de ora. Toti calatorii care depun cerere vor putea fi rambursati 25% din bilet. Numa zic

PS2: Acum, tipul cu BlackBerry doarme cu o carte de Umberto Eco in brate. Al drecu intelectual.

Single Post Navigation

Leave a Reply

