IBXL

dIn BruXelLes

Thèâtre de Poche

Ieri am fost la deschiderea stagiunii Thèâtre de poche, de-aici din cartier. …la invitatia (pentru care zicem multumiiim) Deliei. Pregatiti de o piesa de teatru, cu unii din noi la tzol semifestiv, am ajuns in padurice (Bois de la Cambre) si-am fost intampinati de un porc la protap (mnezeu sa-l ierte) si punch la 2 euro si-un pic, dar bun bun, Iulia-a-condus-la-intoarcere bun.

From 09_10 Theatre de poche

Teatru n-am vazut, in schimb o ambianta grozava, cu oameni mai degraba de pe la 30 – 40 de ani, dar toti tineri, cu DJ si muzica foarte mishteaux (funk – Gorillaz – Brown) si pe final o formatie big-band cu multe instrumente de suflat din familia trompetei. Imi plac mult de tot adunarile de genul asta.
Ne vom intoarce si pentru o piesa in saptamanile urmatoare.

Poze, aici.

Single Post Navigation

Leave a Reply

