IBXL

dIn BruXelLes

Inca o mutare

Si ne-am mutat in casa noua. A patra in Bruxelles. Cred ca e cel mai bun mod sa cunosti zonele. Ne-am mutat din cauza de trei “mai”-uri. Mai aproape de munci, pret mai bun, zona mai frumoasa.
Si situatia e in felul ca o camera e plina de cutii, in schimb noile dulapuri ikea – montate cu sudoarea fruntii, un ciocan suedez si o surubelnita belgiana – stralucesc scaldate in lumina soarelui din dormitor 🙂
Si mutandu-ne, ne-am mutat si Internetul. Care dureaza trei saptamani sa ajunga. 🙂 O sa citim peste 50 de ani si o sa râdem de propozitia asta. In schimb avem niste vecini de treaba, pe nume de conexiune PhilipsWiFI, de care profitam pentru un mail, un google maps. Nu facem abuzuri.
Revenim cu detalii.

Nu mai stiu daca am povestit de fostii proprietari. Oameni foarte interesanti. O sa caut in arhive si daca nu am scris inca, o sa bag o poveste.

Single Post Navigation

Leave a Reply

