IBXL

dIn BruXelLes

Cumasina la Festivaluri

Ce mai face cumasina?

Vara a fost si este foarte ocupata. Numarul de festivaluri din Romania e in crestere, cu revenirea BestFest si reluarea celor de notorietate ce s-au desfasurat si anii trecuti. E un moment grozav de a propune cumasina.net ca modalitate de a ajunge la festivaluri si am primit niste feedbackuri foarte bune de la participanti. Legat de BestFest un sofer zicea “Am postat anuntul cu ocazia BestFest, am avut 2 pasageri pe care i-am dus acolo :)”, iar recent, pentru festivalul de la Burgas care incepe azi, am primit urmatorul raspuns de la un utilizator: “Nu as fi zis ca o sa am noroc dar se pare ca mai merge cineva intr-acolo si la dus si la intors. O sa mai postez pe site si cu alte ocazii.”

Am participat la organizarea carpooling-ului pentru BestFest, Fusion Festival la Gura Raului, Art Mania si Fân Fest pe Facebook si ne pregatim pentru cLoverFest si Peninsula.

Tinem legatura.

Single Post Navigation

Leave a Reply

