IBXL

dIn BruXelLes

Ce filme am mai vazut

Inainte de a descrie ce am mai vazut, am cu Iulia o prejudecata: daca in sala de cinema sunt multi oameni peste 40 de ani, filmul trebuie sa fie bun. Niciodata nu a dat gres.

Am calcat recent la cinema si ca de obicei, una calda si una rece.

Aia calda e destul de previzibila, un film italian: La prima cosa bella. Previzibila, pentru ca lumea nu se prea chinuie sa aduca un film strain de hollywood si franta daca nu merita. (acum, cautand traileru pe net am aflat ca a reprezentat Italia la Oscaruri)

Filmul este puternic, familial si cu niste actori impresionanti (un adult care isi reprima insuficientele sociale, o mama un pic prostuta care se prostitueaza de nevoie de bani, doi copii mereu pe drumuri care se protejeaza unul pe altul). Nu mai zic decat ca undeva in spatele meu se plangea la un moment dat. Filmul nu e lacrimogen, dar e destul de intens, iar in final, moartea eroinei este (intr-un mod talentat facut) un moment din cele mai vesele.

Aia rece e un cct de film american, comedie de stramtat creieru. Bridesmades. Nu mai stiu unde citeam ca daca vrei sa asiguri public filmului tau, pune ceva cu wedding in titlu 🙂 Eu aveam chef de un film de duminica si am vazut traileru care e excelent. Problema e ca in el erau TOATE poantele si fazele bune. Asa ca filmul e o doar comedie pipicaca cu o blonda care a umplut insa o sala mare de oameni. E de la titlu.

Urmeaza Strumfii, sapt viitoare, care sunt o mandrie nationala, ca-s belgieni la origine. Si mergand spre cinema am vazut ca faptul ca ruleaza acum, a schimbat un pic vitrinele magazinelor: Leonidas are strumfi multi pe cutiile cu ciocolata.

Single Post Navigation

6 thoughts on “Ce filme am mai vazut

  1. ancutza_hangitza on said:

    Pai bine mai Cristi, ai stricat tot farmecul filmului ala italienesc cu finalul. Tocmai ma pregateam sa il vad, ca ce povesteai era promitator..si hop..imi spui cum se termina. Nici nu-l mai caut acum:(

    • Cristi on said:

      Daca tot am stricat finalul, iti mai zic si ca nu pentru final merita sa vezi filmul. Nu e un film de aventuri sa nu stii cum se termina. Insa pentru jocul actorilor si pentru ce se intampla pana se termina e bine sa il cauti!

  2. Brutus on said:

    Heeeyyy!!!! Filmul asta il recomandam eu prin ianuarie (nu mai stiu pe unde) si tu abia acum l-ai vazut?

    Filmul a intrat in Top 5 -ul meu, clar 🙂 E atat de real si atat de puternic si atat de adevarat ca ai impresia ca ai fost si tu acolo.

    Faza mai tare e ca am vazut in mica noastra excursie in IT incredibil de multe mame care mi-au amintit de filmul asta… 🙂

    • Cristi on said:

      Imi cer scuze ca nu l-am vazut mai inainte 🙂

    • Cristi on said:

      Nu gasesc post-ul tau despre film pe blog. Eram curios despre impresia lasata tie.

      • Brutus on said:

        Cred ca pe FB…

        Am vazut niste filme superbe anul asta la festivalul de aici si intentionam sa fac un review la intreaga experienta acolo, dar nu am reusit imediat cand era proaspat si apoi a trecut…

Leave a Reply

