IBXL

dIn BruXelLes

Abo Velo Coco

M-am pus sa descriu in randurile de mai jos experienta achizitionarii unui abonament la circuitul de biciclete din Bruxelles *

* Bruxelles, capitala Europei, e la fel de vélo-friendly ca si Bucurestiul. Poti sa mergi, da’ pe pielea ta.

Insa am fost atras de un banner suculent cu “abonament gratis pe perioada verii” si-am zis ia sa vad dom’ne cu ce se mananca. Am dat eu click, am mai dat un click si ajung la pagina cu Visa/MasterCard. Hopaaa, pai nu era gratis? Pe pagina niciun pret si totusi, avand incredere ca e site oficial, am bagat numerele respective. La sfarsit: va multumim, in 15 zile primiti un pass prin posta. Si totusi, m-am intrebat, la ce aveam nevoie de card: pai smecheria e ca, daca nu anunt pana la sfarsitul verii, ei ma taxeaza cu costul unui abonament anual, care e de 30 euro. Dar treaba si mai amuzanta, e ca abonamentul lor gratis costa de fapt 1 euro (cat sunt taxele de verificare a cardului meu). Ametiti? Si io… plus ca treaba asta cu bagati datele si la sfarsit va zicem cat v-am tras de pe card, m-a facut sa scriu aventura pe blog.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Abo Velo Coco

  1. Sincer, 30 Euro pe an mi se pare foarte puţin 😀 În Paris era ceva de genul 100 Euro (plus îţi suge încă 100 Euro garanţie, că nu furi bicicletele). Şi în Berlin e şi mai naşpa. Îţi faci vestitul abonament, care am impresia că costă mult mai mult de 30 Euro şi pe urmă ai voie să iei orice bicicletă din reţeaua lor şi să mergi cu ea… dar de fiecare dată eşti taxat cu ~1-2 Euro/oră.
    Aşa că, tu plătind 1 Euro pe toată vara…. nu m-aş plânge 😀

  2. Brutus on said:

    In tarile normale unde cardul nu e razator de gheata de pe parbriz, el se foloseste ca modalitate de identificare, nu neaparat de plata, iar in cazul in care esti roman (adevarat) si vrei sa iti legi bicicleta in balcon sau sa o faci cadou nepotului, ei isi trag pierderea din contul tau. Daca au zis ca e gratis, a fost gratis, comisioane bancare si de interogare sunt peste tot…

    Problema nu e asta, ci faptul ca mie mi se pare cam salbatic traficul bruxelez. Mergi incet si pe langa borduri! 🙂

Leave a Reply

