IBXL

dIn BruXelLes

Nu va suparati, pe unde e Sena

Mi s-au cam intersectat in ultima vreme, drumurile cu Parisul.
Acum doua saptamani am fost acolo pentru o zi, in vizita la mesteru Andrei. Cu povesti, gratar pe terasa intre doua ploicele. Nu am vizitat orasul insa am vazut, fiind in drumul nostru, cartierul Defense, padurea Boulogne (cunoscatorii stie ca e vorba de parcul cu travestiti din mijlocul Parisului) si Arcul de Triumf. Toate din masina.

Mai ieri citeam pe blogul Simonei de vizita lor acolo, iar azi am fost pentru o zi, la un client, in Paris. Zona Gare de Lyon, se trece Sena pe un pod frumos si in departare se vede Sacre Coeur si Notre Dame. Ce m-a frapat azi (in afara de jumatatea de ora petrecuta in Gare du Nord, ca sa imi dau seama care RER merge unde), in Gare de Lyon trebuia sa gasesc iesirea spre râul de mai sus (Sena ma-sii). Si-am intrebat, tata, si vanzatori din gara, si turisti… Si zici ca i-am intrebat de o strada de la periferie, nu de fluviul lor capitalist. Care toti au ridicat din umeri si mi-au aratat biroul de informatii unde nu era nimeni. Pana la urma, 10 minute mai incolo, am gasit iesirea buna 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

