IBXL

dIn BruXelLes

Banca si spamul

Primul meu card din strainatate mi l-am facut in Franta la Credit Agricole – o banca mare… Am primit la spam de as putea sa tapetez (cel putin o) vila (de-a) lui Becali. Azi am primit un plic intr-un format misto si multe cadouri. Laptopuri, telefoane… Trebuie doar sa decupez ceva si sa trimit nu stiu ce. Si abtibilduri. Daca vreau sa iau iaurt am reducere. Si asa primesc in fiecare luna… Si nu e mod de dezactivare a spamului la ei.

Asa ca pentru defrisarea masiva din zona franceza, io as zice ca banca de mai sus e partial responsabila.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Banca si spamul

  1. franck on said:

    Héhé, Cristi, si eu sunt la Crédit Agricole dar nu am primit niciodata spam…
    ce noroc ai 😀

    • Cristi on said:

      Cred ca e fiecare cu organizarea lui. Eu le-am spus ca nu vreau nimic din hartie, ma descurc pe net … Insa ei nu au putut dezactiva “optiunea”

  2. Cristi on said:

    Povestea continua. Azi am primit o scrisoare in care adresa era scrisa de mana. M-am speriat. Insa din nou era un spam – personalizat: o invitatie la nu stiu ce eveniment de-al lor in care poti sa iei credit 🙂 L-am pus la cosul pentru hartie.

Leave a Reply

