IBXL

dIn BruXelLes

Freak show si French cuisine

Ca oamenii au o atractie speciala pentru senzational… e stiuta, e in firea umana.
De-aia Libertatea, OTV, Lady Gaga si alte alea.

Francezii din Franta au decis insa ca Big Brotherul lor cel mai nou sa fie de fapt un show cu vedete (semi-pe-jumatate-aproape-necunoscute-sexy-braileanca-like) si cu aspiranti.

M-am uitat si eu printre primele episoade. Cred ca sunt trei travestiti (probabil doi homo – nu stiu exact diferenta), un italian neadaptat la maturitate, un Johnny Bravo…, iar ca fete, trei petarde blonde si cam atat am observat ca femei. Restul nu au fost filmati, nu-s destul de interesanti. Am simtit un fior de Sodoma si Gomora. Nu vreau sa tin prelegeri despre rolul educativ al televizorului. E doar un reality-show. Insa asta au iesit din sondaje ca vor sa vada francezii in fiecare seara? Dezgustator.

——-
Post-Edit 4 Aprilie. Am aflat azi ca emisiunea de care vorbesc mai sus a fost deprogramata. Chapeau TF1, chapeau les français!
—-

La polul opus, tot pe francezi, Top Chef. Urmaresc cu drag emisiunea asta in care niste bucatari deja cu experienta, dar tineri si fara titluri, se baga in tot felul de probe culinare, evaluati de bucatari super-cotati. Rareori tin minte ce gatesc ei acolo, insa ma fascineaza toate detaliile dimprejur. Ei nu gatesc, e altceva ce fac ei acolo si aproape ca le inteleg acum aroganta francezilor cand vine vorba de cuisine. Da dom’ne, gourmet e un cuvant francez si probabil sensul lui propriu o sa ramana acolo, in tara lui p’tit-resto si-a lui Bocuse.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Freak show si French cuisine

  1. mar on said:

    Fara a pune in discutie calitatea bucatariei frantuzesti (preferata mea de altfel), emisiunea Top Chef (sau Master Chef in alte tari) e un format international care vine tot de la americani. Eu am vazut un pic dintr-un sezon din Australia, si intr-adevar ce gatesc oamenii aia acolo pare sa vina dintr-o alta lume.

    • Hmm… Sunt curios ce gatesc americanii 🙂 Ca Jamie cred ca e un emigrant, nu? Ieri a fost finala la francezi si, de exemplu, un tip trebuia sa faca ceva neobisnuit din mozzarela si rosii. Si a folosit azot lichid ca sa inglobeze intr-o bula fina de gheata un soi de rulada din mozzarella si rosii pasate si gelifiate. Am crezut ca imi ies ochii din orbite 🙂

Leave a Reply

