IBXL

dIn BruXelLes

Soare, Peroni si masline

O zi grozava si calda, de stat afara, de orice, dar afara.

Si afara ne-am avantat pana la o scoala de dans, unde am luat o brosura, momentan, si foarte probabil niste cursuri de salsa si dans afro – brazilian. O scoala cu muulta lume frumoasa. In principal femei. Am aflat ca se poate dansa pe jazz. Om vedea.

Am fost turisti in Bruxelles, pe unde n-am mai fost: Pavilionul Chinezesc si Turnul Japonez. Doua monumente de langa Atomium, construite acum o suta de ani, care ne-au lasat muti. Revenim si punem si poze, ca azi am plecat fara aparat.

Si cum ziua continua sa fie frumoasa, am petrecut-o prin cartier, la o librarie-cafenea italieneasca. Cu Peroni si masline din partea casei. Dovezi mai jos.

Art deco din cartier

Gaz la etaj

Iulia

Piola Libri

Single Post Navigation

4 thoughts on “Soare, Peroni si masline

  1. Brutus on said:

    Atat de cald incat sa stati in tricou??? Sunt geloasa! Si aici a fost cald (in jur de 10 grade) dar ceata 😦

    Se poate dansa si pe jazz, of course, doar ca mie mi se pare foarte gay :)))) Incercati samba daca au, e chiar o provocare si in plus va miscati absolut fiecare centimetru din corp 😀 Dar sa stiti ca e cel mai greu dans din familia dansurilor latine, chiar daca nu pare.

    PS va sun saptamana viitoare intr-o zi!

    • Cristi on said:

      A fost atat de cald!
      Bineinteles, n-a durat. Azi am reluat geaca. Marti ajungem la dans. Te tinem curentata 🙂

  2. mar on said:

    daaaa….si aici a fost cald dar n-am mers totusi in tricou (chiar daca termometrele aratau 20 de grade…stiu eu cum sunt gradele astea de inceput de primavara ;))

    ce carti ati cumparat din librarie?

Leave a Reply

