IBXL

dIn BruXelLes

Bere si zdranganeala

Ieri am iesit cu prieteni la un Jam Session in barul cu 2000 de beri. In fiecare joi, la Delirium, e o formatie care canta cover-uri cam vreo ora si dupa aia se suie pe scena cine vrea si poate.
Trupa a fost super tare: solistul – un tip fara prea multi dinti avea o voce foarte intensa si facea o atmosfera foarte misto. Intrumentistii – talentosi. Toti pe la un 40 asa. Au cantat Sting, Beatles, Sting, The Police si aia cu Ride Sally Ride – nu stiu cine canta.

Delirium

In gasca cu care eram, m-am trezit la un moment dat, doar printre chitaristi. Care urmau sa se suie pe scena sa bage Hey Joe.

E misto sa iesi in timpul saptamanii si sa stai pana tarziu. Ai impresia ca esti inca tanar.

Insa pe la un 00.30, cand parea ca mai dureaza doua ore pana sa cante prietenii mei, am ales sa o cotim spre casa. Printre datoriile unui om matur se afla si povara de a nu merge muci la serviciu. Si cum n-am luat concediu (ca jumatate din colegi, de St. Patrick’s Day), am ratat (cred) showul amicilor mei. In plus, Iulia se trezeste la ore la care si soarele da Snooze la telefon.

Voiam sa scriu ceva de St. Patrick: in drum spre gig, pliiin de palarii Guiness si lume verde. In Irlanda cred ca-s mai sobri despre sarbatoarea asta fata de belgieni. Si vorba Iuliei, cred ca daca eram in liceu, ne puneam si noi o palarie de-aia in cap si St. Patrick era cel mai sfant si nasu mare in acelasi timp: un motiv in plus sa bei.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Bere si zdranganeala

  1. simona on said:

    “E misto sa iesi in timpul saptamanii si sa stai pana tarziu. Ai impresia ca esti inca tanar. ”

    WTF dude!!! Cum adica! Pai inca esti tanar si vei mai fi tanar cel putin pana la 40. La tango vin femei de 45 de ani si danseaza pana la 4 dimineata si tu te simti batran la 26? Spune-mi ca glumeai!
    Ce-i drept nu sta nimeni in cursul saptamanii pana la 4, dar pana la un 12-1 tot se sta.

    • Cristi on said:

      🙂 Eu inca ma consider tanar. Dar sunt inconjurat de unii oameni mai tineri ca mine si care imi raspund “nimic” de fiecare data cand ii intreb ce au mai facut. Si m-am gandit la ei cand am spus treaba de mai sus 🙂

Leave a Reply

