IBXL

dIn BruXelLes

Labirou

Am inceput vineri o perioada de 3 saptamani de munca in afara biroului obisnuit: 3 oameni (cu unul ies frecvent la baute). Si am inceput la o corporatie mare. Prima oara cand lucrez intr-un birou cu badge-uri la fiecare usa. Si e exact ca in cliseele despre biroul corporatist american. Un spatiu deschis mare cu toata lumea, cu lume care defileaza si pare ca face lucruri importante… ori cate o gagica care trece si cate un cap se ridica si se intoarce dupa zgomotul de tocuri. Totul e supermodern, vederea da exact spre Atomium, mare in fata… La sala de conferinte tre sa ceri aprobare cu neste zile inainte… (in sala de sedinta de la biroul normal avem biliard si e rareori folosita pentru altceva)…
E alta dimensiune.
In plus, foarte romantic mi s-a parut cand mi s-a zis ca n-am voie cu blugi decat vinerea. Dude, am auzit de ideea de casual friday, dar am crezut ca s-a abolit un pic pe dupa Woodstock…

Oricum, e foarte interesant, o sa imi schimbe un pic fengshuiul… Mai vorbim in cateva zile.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Labirou

  1. ionut on said:

    Felicitari:)

  2. teodora on said:

    mda…casual friday…noi nici pe aia nu o mai avem..no jeans at work:(

Leave a Reply

