IBXL

dIn BruXelLes

Random si suprarealist

Traim intr-o lume suprarealista…asa, stil Amelie… Sau cel putin io, ieri si azi…

Ieri in metrou un grup de copii mergeau in excursie prin oras. Invatatorul era deghizat, facut cu crema de pantofi pe fata si avea un botic de motan… (ieri m-am gandit ca de cand iau masina spre munca, pierd multe din episoadele astea…)

Tot ieri, un nou coleg a refuzat sa dea mana cu clienta pentru ca e femeie iar religia lui ii interzice.

Aseara, soferul de autobuz m-a intrebat daca vreau un bilet de avion, pentru ca am zis billet si nu ticket, se pare ca e o diferenta…

Azi Iulia s-a dus la scoala imbracata in zâna. Ca e ziua internationala a cartilor si toata lumea tre sa se deghizeze in personaje de poveste…

Revin cu detalii pe masura ce mi se mai intampla…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Random si suprarealist

  1. Lidia on said:

    Parca suntem la ani-lumina distanta! Eu nu vad dina stea in orasul meu 😦

Leave a Reply

