IBXL

dIn BruXelLes

Biutiful – review

M-am intors de vreo ora de la “Biutiful” si atmosfera din film inca ma bantuie.

Film spaniol, despre moarte, boala si nefericiri sociale. Cu Javier Bardem, un gigi care a facut un super-rol in filmu asta trist de 2 ore jumate. Regizat de Inarritu (“Babel”, “Amores perros”), filmu merge pe aceeasi linie: no bull-shit, fkin reality, cu negri, chinezi, bani si mai mult lipsa lor, boli, prostitutie si de partea cealalta copii, dragoste, gesturi frumoase si cate un personaj admirabil printre zece detestabile…

Nu as vrea sa il mai vad o data, insa filmu e al dracu de bun. Am o tacere asa, in mine, dupa ce l-am vazut si am un chef tare de tot sa ma ofer voluntar la un serviciu social pentru ajutorarea chinezilor imigranti.

Filmul e artistic, dar nu photoshopuit. Imaginile sunt dure, Bardem nu e un zorro fat-frumos (pe stil Banderas), desi e poate rolul ala cu R mare pt el…

Relevant, sau nu: in autobuz, spre casa, desi se vorbea engleza si franceza, toata lumea mi se parea ca poarta conversatii inteligente in spaniola… Now how do you explain that?

Single Post Navigation

One thought on “Biutiful – review

  1. mar on said:

    Javier Bardem a facut o gramada de roluri cu R mare printre care asasinul din No Country For Old Men (pentru care a luat si Oscar), bolnavul din Mar Adentro si Florentino Ariza in Love in the Time of Cholera.
    Nu inceteaza sa ma surprinda placut acest om care daca o tine tot asa, are toate sansele sa ajunga in topul preferatilor mei.

Leave a Reply

