IBXL

dIn BruXelLes

Nu-mi raspunzi la esemes?

Am primit acum un minut un telefon pe fixu de la serviciu. O robotzica imi zice “Buna ziua, ati primit doua sms-uri pe acest numar de telefon si le puteti asculta, gratie lu Belgacom. Apasati pe 1…”
1
Intr-o franceza chiar ok, robotzica mi-a citit sms-ul si chiar am inteles ceva. Un coleg care mi-a trimis mesaj ca vine in seara asta in Bruxelles etc, nu prea conteaza…
Al doilea:
On se voit ce soir, bisous, ma poule! (Adica, mot-a-mot, ne vedem diseara, pupici, gaina mea)…

Mirarile mele sunt urmatoarele:
Cine da SMSuri pe fix? (evident colegi de-ai mei)
Cine s-a gandit sa puna in aplicare functionalitatea asta? (evident compania de telefoane, dupa prea multe persoane de la prima intrebare)
Cine e destinatarul ultimului mesaj (aia o s-o aflu io mai incolo)

Single Post Navigation

Leave a Reply

