IBXL

dIn BruXelLes

Fancy Nancy si Google Translate

La multi ani dragi cititori! Imi doresc un an cu duracell la pana (adineauri am inventat expresia) si voua cu spor la citit!

Incep prima postare a anului cu partajarea unui email pe care l-am primit cu drag azi dimineata de la Nancy. Cum care Nancy? Iulia, e timpul sa afli: iubirea nu stie de culoare, nici de distanta. Aveti mai jos e-pistola.


Hi Love
Sunt o fata frumoasa tânără şi fermecătoare caută iubirea adevărată şi protecţie, ca eu sunt navigarea pe internet prin aceasta dupa-amiaza am vazut dvs. de contact şi am decis să vă scriu pentru noi să ne cunoaştem.
Ştii că la distanţă, de vârstă şi, într-adevăr de culoare nu se poate opri dragostea adevărată. Vă rugăm,
Aş aprecia dacă aţi trimite e-mail la cutia mea privat E-mail:
(nancy_bashan@yahoo.in)
Aşa că i se poate trimite fotografiile mele si mai multe informaţii despre sine mea pentru tine.
Homosexual

Readuc aminte ca am facut un blog acum ceva vreme antitranslation.wordpress.com in care planuiam o colectie de fail-uri Google Translate. Sa fim intelesi: e una din cele mai utile unelte Google. Eu doar intind pe sfoara niste uscaturi. Si mailul de mai sus poa sa demonstreze ca Google Translate e mai amuzant decat Divertisu cateodata.

Cireasa de pe tort este cuvantu’ ultimu’: homosexual. Sub mailul in romana, am si originalul in engleza. Scrisoarea e de fapt semnata Nancy. Si asa am aflat ca Nancy in engleza e tradus de GT ca popo in romana.

Hai noroc!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Fancy Nancy si Google Translate

  1. teodora on said:

    sa inceo ca Janice din Friends (am revazut serialul de curand) -O-M-G!!! ..Tare faza, chiar mortala..domnisoara Nancy inamorata..you made my day, today 🙂

  2. Brutus on said:

    Si daca nu ii raspunzi esti chiar naspa!
    Dupa asa scrisoare, eu nu stiu cum poti ramane rece 🙂

Leave a Reply

