IBXL

dIn BruXelLes

Pe ce mi-au cazut ochii si mouse-ul azi

Via Twitter si Andi Moisescu, am vazut cea mai coerenta si condensata reclama instigatoare la mersul la vot. Viitor viral probabil. O aveti mai jos.

In fiecare zi apuc sa rasfoiesc un pic pe net Dilema Veche. Azi am citit un articol impresionant al Ana Mariei Sandu despre studentia unui provincial la Bucuresti. Mi-a placut in mod special descrierea ferestrei din caminul in care statea si am asociat-o foarte mult cu camera mea din Universal… Prietenii stiu despre ce vorbesc.
Mi-a placut cum descrie ca 20 de ani e varsta la care “ni se tăia un cap, creşteau altele”… Cati gandim la fel si acum? Toti sper… Inca nu suntem batrani,nu? Va invit sa cititi aici cu o mica melancolie.

Single Post Navigation

One thought on “Pe ce mi-au cazut ochii si mouse-ul azi

  1. teodora on said:

    foarte faina si detaliata povestirea. parerea mea e ca vremurile s-au schimbat pentru noi toti..cei care suntem trecuti de 20 si ne indreptam usor spre 30 dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne pierdem optimismul si sa ne comportam ca niste batrani..chiar daca nu mai facem /nu ne mai permitem ..tot ceea ce faceam in facultate/liceu 🙂

Leave a Reply

