IBXL

dIn BruXelLes

Bufnite si Wall Street, povesti de cinema

Ca iar am scapat la film si tare mult vreau sa laud doua filme.

Am vazut joi “Eat, pray, love”. Julia ramane faina, peisajele sunt minunate, dar filmul… – cre ca e mai buna cartea 😉

“The legend of the guardians” mi-a placut mult. Adica dupa furnici, pinguini, soareci si alte lighioane, acum un film cu bufnite. Povestea e frumoasa, naiva, descreteste frunti ridate. Dar ce e frumos e felul in care sunt desenate bufnitele alea… Atat de fluffy ca iti vine sa iti arunci papagalu’ si sa iti iei o bufnita in loc…

In alta ordine de idei, am vazut in seara asta “Wall Street – Money never sleeps” si mi s-a parut un film american (ca si “Crash”-ul de acum cativa ani) foarte destept. E new-yorkez, creieru’ nu intra in standby mai deloc, nu e atat actiune cat e mecanism. Pentru mine a fost un film chiar neasteptat de bun.

De cand ajungem destul de des pe la cinema, imi place sa prevad un film in functie de ce public gasesc in sala. La “Eat, pray, love” cred ca din 100 de oameni eram trei barbati. La un alt film bun, franco-belgian publicul era destul de in varsta. Filmul a fost foarte bun. Azi, la “Wall Street”, public batraior. Deci mi-am zis, hai c-am nimerit bine, un film bun… 🙂 Salile sunt in general pline (nu la toate filmele bineinteles). Am fost in schimb la un film mai obscur, in care am fost 7 in sala, de nici usa nu ne-a inchis-o si auzeam zgomotul de la “Salt”. Cand ni s-a terminat filmul nostru, am bagat capul la Salt si era plina sala. Gusturi slabe dom’ne, mese putine 🙂

Single Post Navigation

3 thoughts on “Bufnite si Wall Street, povesti de cinema

  1. n! maini de aur on said:

    Am vazut si eu ala cu bufnitele si mi s-a parut putin plictisitor. Wall street nu l-am vazut dar am inteles ca e sub primul. daca nu ai vazut primul iti recomand sa-l vezi. ala a fost film genial.

  2. ioana on said:

    V’ati facut abonament la cinema sau s’a facut frig rau afara? si sa schimbi papagalii tai pe bufnite :p

Leave a Reply

