IBXL

dIn BruXelLes

Recolta bogata, toamna asta, la cinema

Ma uit pe o lista si mi-e greu sa aleg.

Si eu si Iulia avem abonament la un complex cinema in Bruxelles si toamna asta ploua cu ocazii de simtit bine in fata ecranului mare. Dupa ce weekendul trecut italienii ne-au dat pe spate, acum a intrat pe ecrane Eat, Pray, Love. Eu, care m-as uita la Julia Roberts si daca timp de 1 ora jumate doar s-ar spala pe dinti, cred ca voi vedea de cateva ori filmul ala. Asta a fost partea americana a post-ului. Ma uit pe lista si ceea ce mi se pare excelent e ca majoritatea filmelor sunt europene. Sunt un fan al creeatiei suculente europene si deci toamna asta, mama, ma gasesti la film.
“Illegal” e un film belgian despre inujustitia din inchisori si e simbolistic reprezentat de o rusoaica, care dupa cativa ani de trait in Belgia ilegal, e inchisa si trebuie sa isi abandoneze fiul. Filmul reprezinta Belgia la Oscar pentru prima oara dupa 20 de ani.
Apoi Daniel Auteuil (mare, mare actor de comedie franceza) joaca cu Medeea Marinescu in “Donnant donnant”; revizii dupa vizionare.
“Des hommes et des dieux” (selectionat la marile festivaluri), “Hors la loi” (film politist francez), “Ni queue ni tête” (povestea unei prostituate expirate), “Tamara Drewe” (inaugurat cu echipa saptamana trecuta) … ah, timp s-avem! Ca ma trezii workaholic saptamana ce trecu si n-am ajuns nici la film, nici la sala pe cat de des as fi vrut!

N-apai, zic, de la postul asta blogul meu devine international, mancati-as. In functie de subiectul abordat, voi scrie in romana, engleza ori franceza. Sunt sigur ca toata lumea o sa inteleaga ce trebuie prin asta!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Recolta bogata, toamna asta, la cinema

  1. Parca tot mai bine ma simt cand ma uit la niste filme romanesti, mai vechi…. sau la niste filme dincinematografia spaniola.

  2. mar on said:

    Illegal e foarte emotionant, deci clar e un film care merita vazut.
    Si Tamara Drewe e super funny. Eu caut acum sa-mi cumpar si cartea. O adusesera la American Bookstore (sursa mea preferata de literatura in olanda), dar era inca prea scumpa…

Leave a Reply

