IBXL

dIn BruXelLes

Invictus

Am vazut filmul lui Eastwood inspirat din revenirea lui Nelson Mandela.
Filmul e ireprosabil, dupa parerea mea de amator. Eu n-as scoate nici n-as adauga nicio scena.

In plus, fiind un documentar/biografie mi-a imbogatit cultura generala despre personajul principal.

Dar si mai in plus, personajul mi se pare foarte inspirational. Nu stiam multe despre Mandela si cu atat mai putin aspecte de umanitate despre el. Sunt pasionat de leadership si Mandela mi se pare intruchiparea unui lider eficient si de urmat. M-a impresionat cum fiecare cuvant de salut era insotit de un compliment. Mi-a placut atentia acordata fiecaruia dintre semeni. Cu el, nimeni nu se simte invizibil. Si asta, desi pare o formulare naturala (un om nu e invizibil), e un lucru remarcabil.

Sunt filme care sunt bune, insa sunt filme dupa care, vazandu-le, te simti mai bogat interior. Recomand pentru orice stare de spirit Invictus!

Single Post Navigation

One thought on “Invictus

  1. yup, si eu l-am vazut de curand si mi-a placut super mult. Un film asa cu tot ce-i trebuie si in special un feeling aparte.

Leave a Reply

