IBXL

dIn BruXelLes

…pe gratis nu se poate, va asteptam la cinema

Redau mai jos o conversatie de pe Youtube, de sub un trailer:

X : As vrea sa vad filmul, dar nu stiu unde sa il caut
Kapitalism2010 : Saptamana aceasta, filmul poate fi vazut in Bucuresti, la cinema Elvira Popescu (Institutul Francez), la Cinema City Cotroceni si The Light Cinema, la Cluj la Cinema Victoria, Constanta – Cityplex si Iasi – Cinema Victoria.

X: ms, eu voiam pe gratis. Multumesc oricum.
Kapitalism2010: pe gratis nu se poate… va asteptam la cinema!

Mi s-a parut de esenta tare!

Filmul e “Kapitalism, reteta noastra secreta”. Pare interesant si sunt sigur ca eu voi fi nevoit sa il vad pe gratis, asta daca nu face vreun turneu si pe la noi pe la sat.

Single Post Navigation

2 thoughts on “…pe gratis nu se poate, va asteptam la cinema

  1. mar on said:

    si eu vrreau sa-l vad…eu nu inteleg de ce filmele astea nu le scot si pe DVD. De exemplu am vazut acum cateva zile hartia va fi albastra, care mi s-a parut excelent si pe care il ratasem la vremea lui, si pe care nu s-au obosit sa-l scoata si pe un amarat de dvd.
    Ca eu chiar l-as cumpara pentru ca mi-a placut super mult.

  2. Pingback: Kapitalism – venit – vazut – placut – plecat « IBXL

Leave a Reply

