IBXL

dIn BruXelLes

Relatari de prin bucatarie

In ultima saptamana, scumpa sotie practica tot soiul de experimente* pe mine.
Primul: placinta cu mere si biscuiti pe deasupra; dupa ce am dat biscuitii la o parte, ca nu se lipisera, am savurat prajitura in maxim o ora…
Al doilea: placinta cu mere si nuci caramelizate prin ea… Nu numai noi am zis ca-i buna. A durat doua zile ca fost facuta la o zi dupa primul experiment.
Al treilea: placinta cu prune. Acum e la cuptor. Adineauri am scos poze ce vor putea fi puse la dosar: dovedesc ca si eu am frecat galbenusu cu zahar.
Spuma de albus
Prune
Nu o sa va zic cum a iesit ca o sa fiu lipicios pe maini si o sa am gura plina.

*experimente pentru ca sunt primele prajituri care ies din mainile delicate si totusi muncitoare ale personajului din prima poza, nume de cod: Iulia

Single Post Navigation

2 thoughts on “Relatari de prin bucatarie

  1. Brutus on said:

    Felicitari si ma bucur ca s-a apucat de facut prajituri!!! Mereu facea si experimenta numai mancare. Sunt sigura ca ii ies foarte bune.

    Dupa aia cu mere si nuci caramelizate salivezi eu tare… 🙂

  2. dana mili on said:

    Bravo voua,stiu ca Iulia era cu ciorbele si fripturile.Asa cu prajituri intregeste tacamul.:) Mi-e dor de voi!va pup!

Leave a Reply

