IBXL

dIn BruXelLes

The beggining of a beautiful vice

Weekendul asta am fost la film. Vo 8 ore.
Pai ne-am facut o carte de fidelitate/abonament la UGC, un lant de cinema-uri si pentru pretul a doua bilete de film, pe luna, vedem cat vrea muschiul nostru ocular si ala al rabdarii. Ca la unele filme iti trebe rabdare dom’ne. Weekendul asta am tras maraton, de la minutul 1 de cand am avut abonamentul, pana cand nu mai erau autobuze si-am mers pe jos acasa: L’Italien – un francez de origine algeriana se da italian ca sa capete o slujba si o femeie. In final i se intorc toate in cap in clasicul stil frantuzesc, de calitate. Apoi am vazut Twilight – Eclipse, desi Iulia il mai vazuse, iar eu nu sunt innebunit… “Hai ca nu-i asa rau, n-o sa adormi, e chiar cel mai reusit”. Chiar n-a fost rau deloc. E un film bun de dupa-amiaza… Si seara am fost ca fetele la Sex And The City Doi. Iulia, din nou, il vazuse, iar eu am o pasiune pentru Samantha (pentru cei care nu retin numele, e gagica nimfomana). Bestial. La decor ma refer… 1001 de nopti cu prea putine scene de sex. Si fara city. Da nu conteaza, a fost o clatire de ochi si am inceput sa pun bani deoparte pentru nunta de argint. Cica un ceai costa 25 de euro in hotelul/palatul din Marakech in care au filmat… Pana acolo, luam RyanAiru ca din Bruxelles e direct…

Single Post Navigation

Leave a Reply

