IBXL

dIn BruXelLes

Claxoane si vous-vous-est-les

A castigat dom’ne Spania si io azi noapte, am avut doua motive de somn tarziu: pe langa picioarele pe care mi le-am prajit la mare (continuarea in postul urmator), am adormit pe claxoane si Ole Ole din tara lu Olé. Stam foarte aproape de Ixelles, cartier plin spanioli sau spanofili de prin America Latina. Am participat deci la fiecare victorie a Portugaliei, Braziliei, Spaniei si slava Domnului, au fost cateva…
La barul din colt, Casa Juan, cre ca s-au dat si tapas gratis, dar no, daca nu mi-am luat tricoul cu Spania (de la Anca si Adi) pe mine din timp, n-am putut profita…

Single Post Navigation

Leave a Reply

