IBXL

dIn BruXelLes

Imi pun net nou. Episod 2

In primul episod ma pregateam pentru o perioada luhuhunga de asteptare pentru a putea avea net acasa. Prevedeam un serial lung si cu aventuri.
Dar gata, mi-am pus, scurt pe doi si fara peripetii…
In seara respectiva a si venit tipul cu o cutie: buna ziua, ia sa vedem daca merge… bam merge… E un net pe un sistem un pic ciudat, capteaza de la vreo trei antene din zona. Nu e prin cablu, de-aia merge ca un dial-up de calitate. Sistemul e inventat de tipul care a inventat telfoanele Motorola… Este o solutie rapida, alternativa buna la asteptatul tipului de la cablu… om vedea cum merge…
Partea interesanta e ca am intrat in relatii cu tipul care a pus netul, e un soi de impresar (la propriu) de artisti care au nevoie de situri de prezentare… Urmeaza sa ne intalnim sa discutam linistiti despre ce planuri are…

Single Post Navigation

One thought on “Imi pun net nou. Episod 2

  1. mar on said:

    daca au videoclipuri marfa pune-ma in contact cu ei! 2pause (www.2pause.com -sa facem si un pic de reclama)se bucura mereu de prospaturi 😉

Leave a Reply

