IBXL

dIn BruXelLes

Imi pun net nou. Episodul 1

Avant-post: Vecinii cu care imparteam clandestin conexiunea la internet au inchis robinetul… Incepe o noua aventura. Ia sa vedem cate episoade o sa aiba…

In Belgia netul e scump si prost. Adica pentru 40 de euro pe luna ai maxim 20 de giga de trafic. Ma intreb daca mai sunt tari cu trafic limitat si cu un pret atat de mare al conexiunii… O suta de kilometri mai la stanga, la vecinii francezi, cu 30 de euro ai net beton nelimitat+TV+telefon. E si un mic monopol al Belgacom-ului (romtelecomul lor), ca as plati cu drag un NumeriCable (net prin cablu + tv) daca s-ar difuza la mine in cartier… Ma rooog… cu ideea asta m-am impacat…

Azi i-am sunat pe ClearWire – net prin wireless. Avantaj:instalare imediata. Adica acum.
L-am sunat pe un nene care ar trebui sa faca o demonstratie gratuita a serviciului, am nimerit casuta vocala.
Am sunat la ei la sediul, mi s-a zis: ne pare rau, sunt prea multe conexiuni in zona si nu putem instala o noua conexiune.
La 20 de minute ma suna tipul, gata sa faca o demonstratie. Ii zic despre ce mi-au zis cei de la sediu… “A, pai poate era vreun tip nou care nu stie sa se uite…”
A ramas ca vine in seara asta la 6 jumate…

Single Post Navigation

Leave a Reply

