IBXL

dIn BruXelLes

Oameni, bordeie si obiceiuri

L-am avut pe Franck la noi, weekendu trecut (La multi ani din nou cu aceasta ocazie) si ne-am mai plimbat o tura prin vechiul Bruxelles, de data asta o versiune mai de vara (si mult mai uscata decat la ultima lui vizita).
In weekend am avut invitati la o masa romaneasca (cu tuica si visinata cu tot) pe cativa din colegii Iuliei de la cursul de franceza, patru oameni de pe vreo trei continente, a fost fain de tot… Aici mai jos o colectie de poze cu oamenii de care vorbeam mai sus, plus o dovada ca, focusate pe un unghi potrivit, pozele despre Bruxelles pot sa para poze facute in Brazilia:
Poze

Single Post Navigation

2 thoughts on “Oameni, bordeie si obiceiuri

  1. Brutus on said:

    Cursurile astea de limba ofera mult mai mult decat invatatul propriu zis 😀 Nu-i asa?

    Faine poze si ma bucur ca ati avut vreme uscata, ceea ce va doresc si aici 🙂

    • Cristi on said:

      Ai dreptate! Oricum invatatul il faci acasa. Acolo mergi pentru coeziune si interactiune, asta am vazut la Iulia.
      Cat despre vreme uscata, io o sa imi iau papucii in care nu intra apa, da nu imi iau umbrela :))

Leave a Reply

