IBXL

dIn BruXelLes

Cu oameni de-astia, mai imi place…

Buna ziua! Ma prezint: Cristi. Am pus un site pe net, cu anunturi de transportat soferi (si nu numai) de ici-colo (si nu numai), grupati, organizat, si cu scop nobil, aproape eco. Vreau sa facem o treaba buna si sa le aratam soferilor care se deplaseaza robotic de 5 ori pe zi, la ore fixe, cate unul intr-o masina, ca ceea ce fac ei e nu gresit, ci neresponsabil. Ne cerem scuze in numele arhitectilor de acum 100 de ani, care nu visau ca Bucurestiul va fi traversat de mai mult de cate-o birja-doua pe ici colo… Si nu imi cer doar scuze in numele arhitecturii nepotrivite, ci chiar propun o solutie: partajatul de masina intre soferi.
Sunt multi care zic NU acestei solutii: NU cu alti soferi in masina
NU ca altii fumeaza
NU ca altii-s tarani
NU ca altii-s nepunctuali
NU ca-s egoist io
NU, ca sotul nu ma lasa
NU, ca daca azi imi impart masina, maine imi impart nevasta. (nu e o inventie, chiar s-a zis)
NU, ca stam in Romania si nu o sa mearga, deci daca oricum nu o sa mearga, eu zic NU

Dar la 10 NU-uri de-astea realiste si pragmatico-romanesti, sare ca popcornu cate un DA vizionar.

Catalin S. : …super tare FELICITARI!
Marius : daca o sa ajut macar 2 oameni pe saptamana atunci site-ul vostru are succes.merci
Nicu H : Sper sa reducem consum de combustibil si sa comunicam. Uitam foarte des acest lucru
Daniel : e o initiativa super… multumesc. Acum sper sa si gasesc un “link” de trasport
Cosmin : Foarte buna initiativa 🙂
Mihaela : EXCEPTIONAL!!! Felicitari din inima pt. idee, pt site, si mai ales pt ceea ce sta in spatele acestora. Cu profund respect si maxima incantare, Mihaela
Flaviu : V-am dat 6 ca sunteti la inceput si mai aveti multe de facut 😉 dar oricum toata stima.
Ionut S : e chiar interesanta ideea.
Florentina : Super buna ideea…

Ma bucura, in parte, fiecare din aprecierile primite. Mai sus, sunt doar o parte din ce am primit azi si ieri prin formularul de contact.
Ieri, datorita parteneriatului cu HotNews – Think Outside the Box, am defilat cu situl in fata a 3450 de oameni. Si, vazand reactiile si comentariile, a fost un mare impuls pentru increderea in proiect.
Nu m-am indoit niciodata daca ideea e buna sau nu. Imi ziceam insa cateodata (vazand comentariile din evz): oare sunt singurul care crede ca e o idee buna?
Acum dau un mare multumesc mai departe pentru cei care au lasat mesaje ca cele de mai sus.
Nu toti sunt fumatori.
Nu toti sunt tarani.
Nu toti sunt egoisti.
Cu astia defilam, nu cu oricine.

Va invit pe site si la drumuri bune!

Multumesc Magor Csibi pentru un DA mare spus ideii.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Cu oameni de-astia, mai imi place…

  1. danaMili on said:

    Repet asta cu fiecare ocazie si oricui : extraordinara idee,apreciez tot ce ai facut cu siteul asta si te felicit maxim, merita sa ajunga in top 10 cele mai vizualizate (si “utilizate”) siteuri din Romania si sa reprezinte un model si pentru alte tari, chiar daca mai exista siteuri de gen acolo sau nu. Bravo!

    • Pai chiar o sa ajunga, stai sa vezi 😉 Mersi pentru cuvintele de bine! Si apropo, ca, il stii si tu, a pus Dorin Chira un anunt pentru carpooling in Cluj. Te intereseaza ? 🙂

      • danaMili on said:

        Acum am vazut anuntul, traseul nu ma ajuta pe mine, acum stau la Nico in Floresti, o sa vorbesc cu ea sa facem noi un carpooling Floresti-Cluj si retur.

  2. marius on said:

    pai atunci ai putea sa faci un loc in care sa bifam cum suntem fiecare: fumator, adormit dimineata, imi dau cu acest parfum luni si miercuri iar marti si joi cu altul (vineri nu imi dau) si tot asa. bineinteles – glumeam. din pacate nu am reusit sa ajut pe nimeni cu acel post al meu desi imi e tare greu sa cred ca nu are nimeni nevoie de ajutor pe un traseu atat de lung.Poate NU o sa mearga….poate NU o sa va placa masina mea, parfumul meu, faptul ca fumez, dar poate ajungeti mai repede, mai bine, mai comod si poate folositi timpul petrcut in masina mea sa cititi, sa ascultati muzica….

Leave a Reply

