IBXL

dIn BruXelLes

Cu oameni si soare

A trecut un weekend intens, cu oameni noi si interesanti.
Foarte aproape de casa noastra s-a petrecut un targ medieval care are loc in fiecare an si pe care l-am gasit remarcabil de autentic, drept pentru care ne-am reintors de vreo doua ori. La targ, oameni din Belgia, Franta si Germania:
in seara de deschidere dupa ce am dat o tura peste tot, ne-am oprit la o bere la o taverna nemteasca, unde am baut din niste semiulcioare, prima bere afumata (interesant, dar data viitoare o sa fie o blonda clasica, nemteasca biensur).

Iuliei i-au sclipicit ochii la tot soiul de bijuterii din cupru, mie la nenumaratele cratiti imense in care se faceau tot soiul de mancaruri artizanale (adica de la tara). Ce mi-a placut cel mai mult, toti expozantii locuiau la fata locului in corturi, si pregateau mancare la foc cu lemne, asa ca tot locul era invaluit intr-un miros familiar de fum de lemn.

Am vazut o multime de mestesuguri, cum se fac ghiulele sau cosuri impletite, am vazut caligrafi si am vazut cum se fac lumanarile…

In plus, in ultima zi, am fost sa ni se citeasca in pietre.

Pietrele acelea contineau simboluri celtice si in functie de piatra pe care ti-o alegeai, aflai sub se semne te aflii, dupa zeii celtici. Iulia a terminat repede, a ales o piatra alba, care inseamna “Mai trage o data, dar nu azi, ca azi zeii nu vad nimic…” Eu, in schimb am tras un soi de F si a inceput doamna sa imi zica, ca animalul meu e taurul, culoarea e rosu si sunt sub un semn de reusite financiare. Daca asa or zice zeii, asa imi doresc sa fie!
Sambata de cu ziua am fost la o petrecere data de un coleg de grupa de franceza al Iuliei. Sa incep? El e din Ecuador, sotia e belgianca (care vorbeste fluent 5 limbi printre care si chineza) si de vorba am stat in principal cu o Umme de origini indiene din Portugalia, cu Elena din republica Moldova, cu Katherine din Uruguay si cu Carsten din Germania. Toti, in afar de Carsten sunt colegi cu Iulia la franceza, oameni deosebiti, cu care ne-am simtit foarte bine. In poza, aici:
null

Sper ca n-am plictisit cititorul cu acest post mai low-beat si descriptiv. Si pentru cei ce o sa se uite si la pozele de aici, sa imi scuze pantalonii scurti cu care am fost la targul medieval, dar la noi e foarte foarte cald. Daca o tine asa, in weekend o sa vedem marea Nordului.

Single Post Navigation

One thought on “Cu oameni si soare

  1. Brutus on said:

    Cum post low-beat si mai descriptiv???!! Asta si trebuie! Nu e deloc plictisitor, stai linistit. Lumea mai vrea sa va vada si fetele nu numai ideile 😀 Din astea cer io de multa vreme!

    Targul a fost de vis, numai privind pozele simteam atmosfera. Si cum erau toti, asa, ca din povesti… foarte tare, imi pare bine ca v-ati dus si ati facut poze!

    Si ma bucur pentru noii oameni 🙂 Detaliez de ce ma bucur face-2-face.

    Felicitari pentru post! Mai vrem!

Leave a Reply

