IBXL

dIn BruXelLes

Parlez-vous … ?

Se zice ca orizontul tau sa largeste cu fiecare limba straina pe care o stii; cred , mai mult, ca e ca si cum cuceresti tari sau continente. Cu mandrie pot spune ca suntem vazuti, noi, romanii, ca un popor destul de bilingv-englez. La o conversatie despre profilul meu (ca si consultant) tipul de la departamentul comercial vorbea cu clientu:
Clientu: Si stie engleza? (la francezi e o intrebare tout à fait fireasca)
Omu nostru: Da, e roman, vorbeste engleza la perfectie 🙂

Pe voi ce va motiveaza sa faceti ceva important cum ar fi… sa invatati o limba straina sau sa canti la un instrument?

Eu as invata spaniola, ca mi se pare cea mai sexi limba.
Si cred ca daca nu as stii franceza, Carla Bruni mi-ar fi de ajuns sa stiu ca vreau sa inteleg in mod natural ce zice ea aici asa de languros.
Sexul vinde dom’ne, ce mai. Am auzit ceva de brand de tara. Si pun pariu ca romanii nici nu se gandesc la bombele sexi care pot face aristocratii britanici sa vrea sa emigreze la Cluj ori Timisoara.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Parlez-vous … ?

  1. Brutus on said:

    E foarte bine ca tinerimea romaneasca vorbeste engleza, si destul de bine, nitel accent moldovenesc avem toti 😀 dar e ok, se pierde in timp. Insa, depinde foarte mult unde se afla tanarul roman si unde trebe sa-si demonstreze skillsurile englezesti. La tine, intre francezi, esti tare, esti apreciat, aici, daca spun cuiva ca stiu engleza mi se rade in fata… Am intalnit si vorbit cu pusti de 5 ani si cu pensionari de 65 care vorbeau mult mai bine decat multi tineri romani destepti. De aia imi indemn apropiatii sa invete macar o alta limba, care va face diferenta cand va fi nevoie…

    Cat despre spaniola, sunt de acord cu tine, cea mai sexi limba ever. Si o s-o invat cu siguranta, dar dupa germana. Germana e urmatoarea, sper sa ma apuc pe la sfarsitul anului.

    My advice / mitt råd / mon conseils (am zis bine? 😀 ) Invatati cat mai multe, chiar daca nu va relocati in alte tari.

    P.S. ma provoci la comentarii lungi!!!

    • Cristi on said:

      Fara s acolo la conseils… da e f bine 🙂
      Intr-adevar, se pare ca nu ajunge doar engleza. Engleza e limba stiuta de toti si cu romana nu faci mare lucru in afara tarii. Deci, corect, conteaza care e a treia limba.

  2. noshoch on said:

    Hmm, spaniola nu prea mi-a plăcut niciodată, în schimb de când cu tango-ul este altă poveste. Încep şi eu să mă gândesc că nu ar strica să învăţ puţină, mai ales că mă lovesc de multi argentinieni. La fel ca şi italiana e din categoria o înțeleg destul de bine în conversația simplă dar îmi vine destul de greu să o vorbesc.

  3. mar on said:

    eu dupa experienta cu Franta din ultimile saptamani, m-am gandit ca ar trebui sa ma pun mai la punct cu aceasta limba mai ales ca m-am intalnit cu o groaza de oameni fluenti in cel putin vreo trei limbi.
    Si dupa ce termin cat de cat si cu olandeza (de care nici nu m-am apucat inca serios) as vrea sa invat portugheza.

    Andreia, germana daca n-o vorbesti, o uiti rapid. eu am facut doi ani de germana si nu mai stiu nimic.

Leave a Reply

